Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական օրենսգրքի 437-րդ հոդվածի համաձայն, սույն Օգտագործողի համաձայնագիրը (այսուհետ՝ «Համաձայնագիր») հանդիսանում է Ա/Ձ IE Kovaliou Dzmitry TIN 43515506, այսուհետ՝ «Ադմինիստրացիա», հրապարակային օֆերտա և սահմանում է GoDrive ծառայության և դրա հետ կապված ծառայությունների օգտագործման պայմանները ցանկացած ֆիզիկական անձի կողմից (այսուհետ՝ «Օգտագործող»), ով ունի անհրաժեշտ իրավունակություն։
Օգտագործելով GoDrive ծառայության (https://t.me/godriveam_bot) և դրա հետ կապված ծառայությունների ցանկացած գործառույթ, Օգտագործողն արտահայտում է իր լիակատար և անվերապահ համաձայնությունը սույն Համաձայնագրի պայմաններին: Համաձայնագրի որևէ դրույթի հետ անհամաձայնության դեպքում, Օգտագործողը պարտավորվում է դադարեցնել GoDrive ծառայության օգտագործումը։
1.1. GoDrive ծառայություն՝ տեխնոլոգիական հարթակ տրամադրող տելեգրամ-բոտ՝ ինքնուրույն պատրաստվելու Հայաստանի ճանապարհային երթևեկության կանոնների իմացության քննությանը: Ծառայությունը ներառում է քննությանը պատրաստվելու հարմար կազմակերպման գործառույթների հավաքածու, օգտագործողի վիճակագրություն, ձեռքբերումների համակարգ և մրցակցային գործառույթներ։
1.2. Օգտագործող՝ ֆիզիկական անձ, ով օգտագործում է GoDrive ծառայության գործառույթները։
1.3. Անվճար ռեժիմ՝ ծառայության օգտագործման ռեժիմ հիմնական գործառույթներով, որը տրամադրվում է բոլոր օգտագործողներին առանց վճարի։
1.4. Պրեմիում գործառույթներ՝ ծառայության ընդլայնված հնարավորություններ, որոնք հասանելի են Օգտագործողի հաշվեկշռում համապատասխան տարբերակներ ձեռք բերելուց հետո։
1.5. Հաշվեկշիռ՝ Օգտագործողի վիրտուալ հաշիվը ծառայության համակարգում, որը կարող է համալրվել իրական դրամական միջոցներով՝ հետագայում Պրեմիում գործառույթների վճարման համար։
2.1. GoDrive-ը հանդիսանում է տեխնոլոգիական հարթակ Հայաստանում ճանապարհային երթևեկության կանոնների իմացության քննությանը ինքնուրույն պատրաստվելու գործընթացի կազմակերպման համար։
2.2. Ծառայությունը չի հանդիսանում կրթական հաստատություն, չի տրամադրում կրթական ծառայություններ և չի տրամադրում կրթության մասին փաստաթղթեր։
2.3. GoDrive-ը օժանդակ գործիք է ինքնուրույն պատրաստության համար և չի կարող դիտարկվել որպես ավտոդպրոցի պաշտոնական դասընթացի փոխարինող։
2.4. Ադմինիստրացիան չի երաշխավորում, որ ծառայության օգտագործումը կհանգեցնի Հայաստանի լիազոր պետական մարմիններում ՃԵԿ-ի իմացության պաշտոնական քննության հաջող հանձնմանը։
3.1. Օգտագործողն իրավունք ունի՝
3.2. Օգտագործողը պարտավորվում է՝
4.1. Ադմինիստրացիան իրավունք ունի՝
4.2. Ադմինիստրացիան պարտավորվում է՝
5.1. Ծառայության հիմնական գործառույթները Օգտագործողներին տրամադրվում են անվճար։
5.2. Ընդլայնված գործառույթները հասանելի են Premium տարբերակների շրջանակներում, որոնք ձեռք են բերվում Օգտագործողի հաշվեկշռի միջոցների հաշվին։
5.3. Premium գործառույթներ օգտագործելու համար Օգտագործողը նախ պետք է համալրի հաշվեկշիռը ծառայությունում, այնուհետև ձեռք բերի համապատասխան տարբերակներ։
5.4. Premium գործառույթների մոտավոր արժեքը (կարող է փոփոխվել Ադմինիստրացիայի կողմից)՝
5.5. Հաշվեկշռի համալրումը իրականացվում է ծառայության մեջ ինտեգրված վճարային համակարգերի միջոցով։
5.6. Օգտագործողի հաշվեկշռին միջոցների մուտքագրման պահը որոշվում է Ադմինիստրացիայի կողմից՝ վճարային համակարգերի տվյալներին համապատասխան։
5.7. Ադմինիստրացիան իրեն է վերապահում Premium տարբերակների արժեքը փոփոխելու իրավունքը։ Փոփոխությունները չեն տարածվում արդեն ձեռք բերված տարբերակների վրա։
6.1. Չօգտագործված Premium գործառույթների համար միջոցների վերադարձը կարող է իրականացվել գնման պահից 14 (տասնչորս) օրացուցային օրվա ընթացքում հետևյալ պայմանների պահպանման դեպքում՝
6.2. Premium գործառույթների ակտիվ օգտագործումը սկսելուց հետո դրանց համար միջոցների վերադարձ չի կատարվում։ Սակայն Ադմինիստրացիան իրավունք ունի իր հայեցողությամբ դիտարկել վերադարձի հնարավորությունն անհատական կարգով։
6.3. Վերադարձ ձևակերպելու համար Օգտագործողը պետք է դիմի ծառայության աջակցության ծառայությանը՝ հարցումով, որը պարունակում է վերադարձի պատճառը և միջոցների փոխանցման համար ռեկվիզիտներ։
6.4. Ադմինիստրացիան վերադարձի հարցումը քննարկում է 5 (հինգ) աշխատանքային օրվա ընթացքում և որոշում է կայացնում միջոցների վերադարձի վերաբերյալ։
6.5. Դրական որոշման դեպքում դրամական միջոցները վերադարձվում են Օգտագործողին միջոցների վերադարձի մասին որոշման կայացման պահից 14 (տասնչորս) բանկային օրվա ընթացքում։
7.1. Ադմինիստրացիան ձգտում է ապահովել ծառայության անխափան աշխատանքը, սակայն չի երաշխավորում տեխնիկական խափանումների և սխալների բացակայությունը։
7.2. Ադմինիստրացիան պատասխանատվություն չի կրում՝
7.3. Ադմինիստրացիայի առավելագույն պատասխանատվությունը Օգտագործողի կողմից բողոքների դեպքում սահմանափակված է Օգտագործողի կողմից Premium գործառույթների համար վճարված գումարով։
8.1. Ծառայության ինտերֆեյսը, ծրագրային կոդը, ձեռքբերումների համակարգը, պատրաստության կազմակերպման մեթոդաբանությունը և վերլուծական գործիքները հանդիսանում են Ադմինիստրացիայի մտավոր սեփականություն և պաշտպանվում են Հայաստանի Հանրապետության հեղինակային իրավունքի պաշտպանության մասին օրենսդրությամբ։
8.2. Ծառայությունում ներկայացված հարցերը, պատկերները և այլ ուսումնական նյութերը հանրամատչելի են և օգտագործվում են Ադմինիստրացիայի կողմից պատրաստության տեխնիկական գործընթացի կազմակերպման համար։
8.3. Օգտագործողն իրավունք չունի պատճենել, տարածել, վերամշակել, հրապարակայնորեն ցուցադրել կամ այլ կերպ օգտագործել ինտերֆեյսը, ծրագրային կոդը և ծառայության այլ տարրերն առանց Ադմինիստրացիայի գրավոր թույլտվության։
9.1. Ադմինիստրացիան հավաքում և մշակում է Օգտագործողների անձնական տվյալները godrive.am կայքում տեղադրված Գաղտնիության քաղաքականության համաձայն։
9.2. Օգտագործելով ծառայությունը, Օգտագործողը համաձայնություն է տալիս իր անձնական տվյալների հավաքմանը և մշակմանը՝ համաձայն Գաղտնիության քաղաքականության։
10.1. Սույն Համաձայնագիրն ուժի մեջ է մտնում Օգտագործողի կողմից ծառայության օգտագործման սկսման պահից և գործում է անժամկետ։
10.2. Ադմինիստրացիան իրավունք ունի միակողմանիորեն փոփոխել սույն Համաձայնագրի պայմանները՝ առանց Օգտագործողին նախապես ծանուցելու։
10.3. Համաձայնագրի նոր խմբագրությունն ուժի մեջ է մտնում godrive.am կայքում տեղադրելու պահից, եթե այլ բան նախատեսված չէ Համաձայնագրի նոր խմբագրությամբ։
10.4. Համաձայնագրում փոփոխություններ կատարելուց հետո ծառայության օգտագործման շարունակումը նշանակում է Օգտագործողի համաձայնությունը նոր պայմանների հետ։
11.1. Սույն Համաձայնագրի հետ կապված կամ դրանից բխող բոլոր վեճերն ու տարաձայնությունները, որոնք առաջանում են Կողմերի միջև, լուծվում են բանակցությունների միջոցով։
11.2. Ծառայության աշխատանքի, վեճերի, տարաձայնությունների կամ խնդիրների հետ կապված բոլոր հարցերով Օգտագործողը պետք է դիմի Ադմինիստրացիային կապի միջոցներով, որոնք տեղադրված են https://godrive.am/contacts.html էջում։
11.3. Օգտագործողի դիմումների և բողոքների քննարկման ժամկետը կազմում է 30 (երեսուն) օրացուցային օր՝ ստանալու պահից։
11.4. Բանակցությունների միջոցով համաձայնության հասնելու անհնարինության դեպքում վեճերը ենթակա են լուծման դատական կարգով՝ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության համաձայն։
12.1. Սույն Համաձայնագիրը կազմված է հայերեն լեզվով։
12.2. Եթե սույն Համաձայնագրի որևէ դրույթ ճանաչվի անվավեր կամ կիրառման ոչ ենթակա, դա չի հանգեցնում Համաձայնագրի մնացած դրույթների անվավերությանը։
12.3. Սույն Համաձայնագրով չկարգավորված ամեն ինչում Կողմերն առաջնորդվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ։
Վերջին թարմացումը՝ 2025 թվականի ապրիլի 10